سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از فضل دانشت آن است که دانشت را کم انگاری. [امام علی علیه السلام]

امام موسی کاظم علیه السلام

بیست و پنجم رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت باد

تروریست ها زائران امام موسی کاظم (ع) را به خاک و خون کشیدند
انفجار چهار بمب در کاظمین و کرکوک عراق، دست کم 50 شهید و بیش از 200 مجروح برجای گذاشت.
به گزارش واحد مرکزی خبر، تروریست های ناشناس دیروز سه بمب در مراکز تجمع زائران شیعه در کاظمین منفجر کردند، که به شهادت حداقل 28 غیرنظامی و جراحت 85 تن دیگر انجامید. بیشتر قربانیان و زخمی های این حادثه، زنان و کودکانی بودند که در مراسم سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع) در کاظمین شرکت کرده بودند. به گفته مقامات عراقی، تعداد زائران به حدود یک میلیون تن رسید و حفاظت همه جانبه از چنین جمعیت عظیمی برای نیروهای امنیتی مشکل است. یکشنبه گذشته نیز کاروان زائران شیعه در بغداد هدف افراد مسلح قرار گرفت و هفت غیرنظامی به شهادت رسیدند.
خبرگزاری فرانسه نیز دیروز از کرکوک خبر داد، تروریست های ناشناس بمبی را در جمع کردهای تظاهرکننده در این شهر منفجر کردند و با این اقدام جنایتکارانه خود، 22 شهروند کرد غیرمسلح را به شهادت رساندند و 012 تن دیگر را زخمی کردند. درپی انفجار مذکور، نیروهای دولتی برای متفرق کردن مردم و جلوگیری از تلفات بیشتر، اقدام به تیراندازی هوایی کردند.
خبر دیگر اینکه نیروهای دولتی عراق 54 فرد مسلح را در منطقه «مخمور» استان نینوا دستگیر کردند. قبل از دستگیری این افراد، سه سرباز و یک افسر ارتش عراق در این منطقه هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفته و شهید و سه نظامی دیگر مجروح شدند.
سرکوب به شیوه فرانسوی ها
به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش آمریکا اعلام کرد، برای سرکوب مخالفان مسلح عراقی که با نیروهای اشغالگر می جنگند، به شیوه نظامیان فرانسوی عمل خواهد کرد. در همین رابطه یک مقام کاخ سفید گفت: ما از شیوه مبارزه نظامیان فرانسوی با شورشیان الجزایری طی سال های 4195 تا 2196 الهام می گیریم و همان را در عراق اجرا می کنیم. سروان «کوین رایان» فرمانده آمریکایی مستقر در بعقوبه، استفاده آمریکایی ها از شیوه نظامیان فرانسوی در الجزایر را تایید کرد.
سایر رویدادها
¤ به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهان آمریکایی 214 میلیون دلار از بودجه اختصاص داده شده این کشور برای ساخت زندان و پایگاه در عراق را حیف و میل کرده اند.
¤ «نوری مالکی»، نخست وزیر عراق، دیروز با «سیدعبدالعزیز حکیم»، رهبر فهرست «ائتلاف عراق یکپارچه» دیدار و در مورد نتایج سفرش به اروپا گفت وگو کرد.




مدیر ::: سه شنبه 87/5/8::: ساعت 8:0 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :29795
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<
 
 – جنبش وبلاگی حامیان جبهه پایداری